לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך מתגרשים – המדריך המלא

    על פי הפרסומים של הלשכה המרכזית עולה ששליש מהזוגות היהודים צפויים להתגרש בשלב כלשהו במהלך נישואיהם. שיעור הגירושין בישראל נמצא כל העת במגמה של עלייה מתמדת, כאשר הלך המחשבה בנוגע לשאלה איך מתגרשים עשוי להתעורר ולצוף תדירות מעל לפני השטח גם בקרב הזוגות שאינם מתגרשים בסופו של דבר.

    מאחר ולגירושין יכולות להיות השלכות ניכרות על הילדים, המשפחה, המצב הכלכלי, אורח החיים ורמת החיים, במידה והחלטתם להתגרש, מוטב לעשות זאת בצורה מושכלת ובקור רוח, ולהימנע ככל הניתן מקבלת עצות מגורמים בלתי מוסמכים כמו קרובים או חברים, שבדיעבד עלולות להתברר כעצות אחיתופל, או נקיטה בפעולות ספונטניות הנובעות מהרגש ושיכולות להוות לכם לרועץ.

    פניה לעורך דין שמתמחה ועוסק בדיני המשפחה וענייני גירושין בלבד

    עורך הדין שי מויאל, עורך דין גירושין בתל אביב מסביר שלפני המעבר לשלב שבו מתעוררת השאלה "איך מתגרשים", כדאי לוודא שאכן מדובר בהחלטה הנכונה. לאורך כל חיי הנישואין ישנן עליות ומורדות, ולא כל דעיכה זמנית הנובעת מגורמים חיצוניים שונים, כמו שגרה שוחקת, תסכולים מצטברים או לחצים בעבודה, אכן מהווה עילה לגירושין.

    לפיכך, במידה ולא מדובר בקרע מהותי שאינו ניתן לאיחוי, מומלץ לפנות תחילה לייעוץ זוגי מקצועי ולנסות לגשר על המחלוקות והפערים. במקרים של קרע בלתי ניתן לאיחוי, חשוב לפנות לעורך דין שמתמחה ועוסק בדיני המשפחה וענייני גירושין בלבד, שכן ההתנהלות וההתדיינות בבית הדין הרבני ו/או בית משפט לענייני משפחה שונה במהותה מזו העוסקת בעניינים פליליים, עניינים אזרחיים, ענייני תעבורה וכן הלאה.

    איך מתגרשים: מרוץ הסמכויות

    עורך הדין שי מויאל מדגיש שמכיוון ועניינים רבים מונחים על הפרק, וכל צעד והחלטה שמתקבלים במהלך הגירושין עשויים להכתיב לנו את המציאות שבה נחיה לאחר תום התהליך, מוטב לשקול היטב את הסוגיה איך מתגרשים ולא להתפשר על מקצועיותו, ניסיונו ואיכותו של עורך הדין, שאמור להיות מעודכן בחידושי החקיקה והפסיקה האחרונים בתחום, לתכנן את האסטרטגיה ולבנות את התיק בהתאם למידותיו הפרטניות של הלקוח.

    השלב הבא שזכה לכינוי "מרוץ הסמכויות" כרוך בהגשת תביעה לגירושין בערכאות המשפטיות. תביעת הגירושין בקרב בני זוג יהודים מוגשת לבית הדין הרבני. עם זאת, ניתן במסגרתה לכרוך תביעות בענייני מזונות, חלוקת הרכוש המשותף ומשמורת הילדים, שגם בית המשפט לענייני משפחה מוסמך לדון בהן. החפיפה בין הסמכויות יוצרת מצב שבו הצד שמגיש ראשון את תביעת גירושין, תוך שהוא כורך בה את יתר העניינים, יוצא נשכר. בכל מקרה, חשוב להיוועץ בעורך דין עוד בטרם הגשת התביעה.

    לקוחות מספרים על השירות שלי

    כוכבית שטיינברג
    כוכבית שטיינברג
    2023-07-26
    עורך דין לגירושין משכמו ומעלה. שרותי ומקצועי ברמה גבוהה ממליצה בחום
    Rafi Aviram
    Rafi Aviram
    2023-07-25
    אני רוצה להמליץ ​​בחום על שי מויאל כעורך דין גירושין. לאורך תהליך הגירושין שלי, שי הפגין מקצועיות יוצאת דופן, מסירות ומומחיות שתרמו רבות לפתרון מוצלח. מהייעוץ הראשוני שלנו, התרשמתי מהיכולת של שי להקשיב בתשומת לב לחששות שלי ולתת הדרכה מחושבת. הוא הפגין הבנה עמוקה של המורכבות הכרוכה בתיקי גירושין והציע פתרונות מותאמים אישית שמתאימים למצב הספציפי שלי. לאורך כל ההליך המשפטי, שי תמיד היה נגיש ונגיש, והשיב מיד לכל שאלה או פניה שהיו לי. כישורי התקשורת והנכונות שלו להסביר עניינים משפטיים בצורה ברורה ומובנת היו יקרי ערך עבורי, במיוחד בתקופה כל כך מאתגרת. מומחיותו המשפטית של שי באה לידי ביטוי בגישתו האסטרטגית לטיפול בתיק שלי. הוא ניווט את נבכי דיני הגירושין בביטחון ובמיומנות, והבטיח שהזכויות והאינטרסים שלי יהיו מוגנים בכל שלב של הדרך. תשומת הלב שלו לפרטים והיסודיות בהכנת תיעוד וראיות היו מרשימות. יתרה מכך, האופי החמלה והאמפתי של שי סיפק לי את התמיכה שהייתי צריך בתקופה תובענית רגשית. הוא הראה אכפתיות אמיתית לרווחתי והרגיע אותי ללא הרף שהוא מחויב להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורי ועבור משפחתי. בזכות המסירות והעבודה הקשה של שי, הגירושים שלי הושלמו בצורה חלקה, וכעת אני יכול להתקדם בחיי בתחושת ביטחון וסגירות. לסיכום, אני ממליץ בלב שלם על שי מויאל כעורך דין גירושין. מומחיותו המשפטית, המקצועיות והדאגה האמיתית ללקוחותיו הופכים אותו לבחירה יוצאת דופן עבור כל מי שזקוק לייצוג דיני משפחה. בכנות, רפאל אבירם
    ליהי שרמן
    ליהי שרמן
    2023-07-25
    בעקבות מעבר דירה הייתי זקוקה באופן מיידי להצהרת עורך דין על שינוי כתובת שאוכל לדאוג לשיבוץ בגן אחר. שי הבין את הדחיפות ומצא זמן לסייע לי בחיוך, שירותיות, אדיבות ומקצועיות רבה. ממליצה בחום!
    n9cho_99
    n9cho_99
    2019-09-10
    הם עורכים את הדין

    לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לייעוץ לחץ לכאן
      1
      Scan the code
      היי, כאן עו"ד ישי מויאל מומחה לענייני משפחה וגירושין.
      במה אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן