לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    החלטתם לפרק את החבילה? המדריך לבחירת עורך דין גירושין מומלץ

    החלטתם לפרק את החבילה? מעוניינים לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין מומלץ או עורכי דין גירושין מומלצים? רבים מהזוגות נוהגים להתחייב מתחת לחופה שרק המוות יפריד ביניהם, אבל המציאות מלמדת שבקרב שליש מהזוגות הנשואים, ברית הזוגיות איננה בדיוק ברית עולם. 

    מהנתונים הסטטיסטים של הנהלת בתי הדין הרבניים עולה שאחוז הגירושין בקרב בני זוג יהודים נושק כיום ל-30%.

    המציאות מראה שבחירת עורך הדין לטיפול בענייני הגירושין או עו"ד לענייני משפחה, נחשבת לאחת מההחלטות הגורליות והמשפיעות ביותר במהלך החיים, אם לא המשמעותית שבהן, מאחר ולא פעם היא זו שיכולה להכריע בנוגע לסיכויי הניצחון או שמא חלילה התבוסה.

    עו"ד שי מויאל מציין שכל עורך דין מתאפיין בטקטיקות משלו לניהול הליכי הגירושין, החל מעורכי דין שנוקטים באסטרטגיה המותאמת בדיוק לצרכיו הפרטניים של כל לקוח, זאת לאחר תכנון יסודי ומעמיק, וכלה בעורכי דין שמגישים תביעות סטנדרטיות בשטנץ זהה ומייחלים לטוב.

    התרחיש האידאלי הוא בני זוג המגיעים יחדיו להחלטה להתגרש, תוך שהם נקיים מאמוציות שליליות ויצר נקמנות ושואפים להגעה להסדר הוגן המוסכם על שני הצדדים.

    מאחורי כל תיק גירושין מסתתר סיפור ייחודי משל עצמו

    עו"ד ישי מויאל מסביר שלכל תיק גירושין יש מאפיינים שונים ובעיות הייחודיות לו, ומאחורי כל תיק גירושין ישנם אנשים עם סיפור ייחודי משל עצמו שאינו זהה לסיפור מקרה אחר, כך שטיפול בתיקי גירושין בשיטת הסרט הנע תוך עשיית שימוש בתבנית זהה למקרים שונים עלול להוביל לתוצאות שאינן המיטביות בלשון המעטה.

    אחת הדרכים המקובלות לאיתור עורך דין גירושין מומלץ נעשית באמצעות פניה לחברים ובני משפחה "בעלי ניסיון" בתחום שכבר "פירקו את החבילה", כדי לבחון אפשרות לשכירת שירותיו של עוה"ד שטיפל בתיק הגירושין שלהם. ישנם גם מקרים שבהם ימליצו אנשים על עורך דין שטיפל בהם בעבר בנושא כלשהו שאין לו זיקה לענייני גירושין.

    להתייחס אל ההמלצות בעירבון מוגבל עד לפגישת הייעוץ

    באופן כללי, כדאי לעדיף את שירותיו של עורך דין המתמחה בדיני משפחה וגירושין. כמו כן, גם כשלכאורה מדובר בעורך דין גירושין מומלץ, מוטב שלא להסתמך על המלצות בלבד, אלא להתייחס אליהן בעירבון מוגבל עד לפגישת הייעוץ עם עוה"ד.

    יש לברר במהלך פגישת הייעוץ את האסטרטגיה שהוא מציע עבור הטיפול במקרה הספציפי, ולהעדיף עורך דין המציג אסטרטגיה ברורה, בהירה ומגובשת, שמותאמת מחד לפרטי המקרה ולהלך הרוח של הלקוח והשקפת עולם דומה, ומאידך כוללת, לוחות זמנים מוגדרים ושלבי ביצוע.

    לצורך הדוגמה, במידה והלקוח מתאפיין בנטייה למלחמות עקרוניות, אזי מוטב לו להסתייע לעו"ד הנחשב למיליטנטי, בעוד שלקוח המעדיף להימנע ממלחמות ולסיים את ההליך בדרכי נועם, מוטב לו לבחור בעו"ד הסכמי ו\או מגשר.

    עורך דין המתמחה בדיני משפחה ועוסק בתחום זה בלבד

    בנסיבות הללו, כל שנותר הוא לקבל גושפנקה מבית המשפט לענייני משפחה ולערוך את טקס הגט, אבל המציאות היא בדרך כלל לא אידילית, והרוב המכריע מקרב הזוגות המתגרשים איננו מסוגל לנהל את ההליך ולהגיע להסכם גירושין מספק ללא ייעוץ וליווי משפטי של עורך דין מנוסה המתמחה בדיני משפחה, וכאן מתעוררת השאלה בנוגע לקריטריונים לבחירת עורך דין גירושין מומלץ.

    עוה"ד ישי מויאל מדגיש שחשוב להקפיד ולוודא שמדובר בעורך דין המתמחה בדיני משפחה ועוסק בתחום זה בלבד, ולהעדיפו על פני עורך דין המקבל כל תיק מכל תחום שנקרה בדרכו. כמו כן, יש לשים לב שעורך הדין אכן ותיק דיו ומנוסה, ושהוא מחזיק או מועסק במשרד עם צוות עורכי דין ולא עורך דין שמנהל את הכול לבדו.

    לקוחות מספרים על השירות שלי

    כוכבית שטיינברג
    כוכבית שטיינברג
    2023-07-26
    עורך דין לגירושין משכמו ומעלה. שרותי ומקצועי ברמה גבוהה ממליצה בחום
    Rafi Aviram
    Rafi Aviram
    2023-07-25
    אני רוצה להמליץ ​​בחום על שי מויאל כעורך דין גירושין. לאורך תהליך הגירושין שלי, שי הפגין מקצועיות יוצאת דופן, מסירות ומומחיות שתרמו רבות לפתרון מוצלח. מהייעוץ הראשוני שלנו, התרשמתי מהיכולת של שי להקשיב בתשומת לב לחששות שלי ולתת הדרכה מחושבת. הוא הפגין הבנה עמוקה של המורכבות הכרוכה בתיקי גירושין והציע פתרונות מותאמים אישית שמתאימים למצב הספציפי שלי. לאורך כל ההליך המשפטי, שי תמיד היה נגיש ונגיש, והשיב מיד לכל שאלה או פניה שהיו לי. כישורי התקשורת והנכונות שלו להסביר עניינים משפטיים בצורה ברורה ומובנת היו יקרי ערך עבורי, במיוחד בתקופה כל כך מאתגרת. מומחיותו המשפטית של שי באה לידי ביטוי בגישתו האסטרטגית לטיפול בתיק שלי. הוא ניווט את נבכי דיני הגירושין בביטחון ובמיומנות, והבטיח שהזכויות והאינטרסים שלי יהיו מוגנים בכל שלב של הדרך. תשומת הלב שלו לפרטים והיסודיות בהכנת תיעוד וראיות היו מרשימות. יתרה מכך, האופי החמלה והאמפתי של שי סיפק לי את התמיכה שהייתי צריך בתקופה תובענית רגשית. הוא הראה אכפתיות אמיתית לרווחתי והרגיע אותי ללא הרף שהוא מחויב להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורי ועבור משפחתי. בזכות המסירות והעבודה הקשה של שי, הגירושים שלי הושלמו בצורה חלקה, וכעת אני יכול להתקדם בחיי בתחושת ביטחון וסגירות. לסיכום, אני ממליץ בלב שלם על שי מויאל כעורך דין גירושין. מומחיותו המשפטית, המקצועיות והדאגה האמיתית ללקוחותיו הופכים אותו לבחירה יוצאת דופן עבור כל מי שזקוק לייצוג דיני משפחה. בכנות, רפאל אבירם
    ליהי שרמן
    ליהי שרמן
    2023-07-25
    בעקבות מעבר דירה הייתי זקוקה באופן מיידי להצהרת עורך דין על שינוי כתובת שאוכל לדאוג לשיבוץ בגן אחר. שי הבין את הדחיפות ומצא זמן לסייע לי בחיוך, שירותיות, אדיבות ומקצועיות רבה. ממליצה בחום!
    n9cho_99
    n9cho_99
    2019-09-10
    הם עורכים את הדין

    לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לייעוץ לחץ לכאן
      1
      Scan the code
      היי, כאן עו"ד ישי מויאל מומחה לענייני משפחה וגירושין.
      במה אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן