לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הסכם גירושין עם או בלי ילדים

    הסכם גירושין הוא חוזה בעל תוקף משפטי, המעגן בתוכו את ההתנהלות הכלכלית, הלוגיסטית, התרבותית, חינוך הילדים ולמעשה כל ההיבטים המתקיימים בין בני זוג לשעבר אשר החליטו לסיים את מערכת היחסים ביניהם.

    הסכם גירושין מביא בחשבון בראש ובראשונה את טובת הילדים בתהליך, במידה ויש לבני הזוג ילדים. מעבר לכך, השאיפה היא לחתום על הסכם גירושין שהוא הוגן כלפי שני הצדדים, מכבד את אורחות חייהם ומאפשר להם לחיות ולהתקיים בכבוד.

    מדוע הסכם גירושין הוא כה חשוב?

    הסכם גירושין נועד כדי ללוות את בני הזוג לאורך שנים רבות, עד שהילדים בגירים ולפעמים אף מעבר. לכן כל סעיף וסעיף צריך להיות מנוסח בצורה ברורה והוגנת, כדי שההסכם יאושר על-ידי כל הגורמים.

    כדי להעניק גושפנקה סופית להסכם, הוא צריך להיות נדון בבית משפט ואף לקבל חתימת נוטריון. נוטריון הוא עורך דין מנוסה בעל ותק של 10 שנים לפחות בתחום והוא מוסמך בנפרד על-מנת לשמש כישות נוטריוניות המאשרת חוזים והסכמים מסוגים שונים. הסכם גירושין עם חתימת נוטריון משמעו הסכם המחייב את שני הצדדים, כמו גם מעגן את זכויותיהם וזכויות הילדים.

    אף ע"פ שכל מקרה גירושין שונה, יתכנו ירושות עבר וירושות עתידיות (אלה שטרם התקבלו אך נדרשו). השאלות המרכזיות כשמדובר בירושה בעבר ובגירושין הן גודל הירושה, מתי היא התקבלה, אופן השימוש בה והצרכים הכספיים של הצדדים ואם יש ילדים בזמן הגירושין במסגרת זו מומלץ לפנות לעורך דין ירושה.

    הסכם גירושין כדאי לערוך עם ליווי של עורך דין

    כדי לוודא כי זכויותיהם של שני הצדדים נשמרות במלואן וכי הם מחליטים על חלוקה של כספים, חובות, נכסים וזמני משמורת על הילדים בצורה הוגנת, רצוי ונהוג לנסח כל הסכם גירושין עם ליווי צמוד של עורך דין לדיני משפחה.

    ניתן להשתמש בשני עורכי דין, אחד לכל צד בגירושין, אך יש גם זוגות שהצליחו להתנהל עם עורך דין שייצג את שניהם בניסוח החוזה.

    האם אפשר לשנות הסכם גירושין?

    הסכם גירושין שחתום על-ידי נוטריון הוא בר שינוי, אך יש צורך לדון בו ובסעיפיו שוב בבית משפט, על-מנת לשנות אותו. בדרך כלל שינוי בהסכם הגירושין מתבצע כשיש שינוי משמעותי בתנאי החיים של מי מהצדדים והם משפיעים על התנהלות מערכת היחסים בגירושין.

    למשל, מקרים בהם מעוניינים להפחית בדמי מזונות, לעבור ממשמורת מלאה למשמורת משותפת ועוד. אם מערכת היחסים בין בני הזוג לשעבר תקינה וקורקטית, ניתן גם להגיע להסכמים לא רשמיים גם מחוץ לכותלי בית המשפט. יחד עם זאת רצוי בכל זאת לעגן את ההסכמים החדשים בחוזה ולהוסיף לו חתימת נוטריון.

    לקוחות מספרים על השירות שלי

    כוכבית שטיינברג
    כוכבית שטיינברג
    2023-07-26
    עורך דין לגירושין משכמו ומעלה. שרותי ומקצועי ברמה גבוהה ממליצה בחום
    Rafi Aviram
    Rafi Aviram
    2023-07-25
    אני רוצה להמליץ ​​בחום על שי מויאל כעורך דין גירושין. לאורך תהליך הגירושין שלי, שי הפגין מקצועיות יוצאת דופן, מסירות ומומחיות שתרמו רבות לפתרון מוצלח. מהייעוץ הראשוני שלנו, התרשמתי מהיכולת של שי להקשיב בתשומת לב לחששות שלי ולתת הדרכה מחושבת. הוא הפגין הבנה עמוקה של המורכבות הכרוכה בתיקי גירושין והציע פתרונות מותאמים אישית שמתאימים למצב הספציפי שלי. לאורך כל ההליך המשפטי, שי תמיד היה נגיש ונגיש, והשיב מיד לכל שאלה או פניה שהיו לי. כישורי התקשורת והנכונות שלו להסביר עניינים משפטיים בצורה ברורה ומובנת היו יקרי ערך עבורי, במיוחד בתקופה כל כך מאתגרת. מומחיותו המשפטית של שי באה לידי ביטוי בגישתו האסטרטגית לטיפול בתיק שלי. הוא ניווט את נבכי דיני הגירושין בביטחון ובמיומנות, והבטיח שהזכויות והאינטרסים שלי יהיו מוגנים בכל שלב של הדרך. תשומת הלב שלו לפרטים והיסודיות בהכנת תיעוד וראיות היו מרשימות. יתרה מכך, האופי החמלה והאמפתי של שי סיפק לי את התמיכה שהייתי צריך בתקופה תובענית רגשית. הוא הראה אכפתיות אמיתית לרווחתי והרגיע אותי ללא הרף שהוא מחויב להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורי ועבור משפחתי. בזכות המסירות והעבודה הקשה של שי, הגירושים שלי הושלמו בצורה חלקה, וכעת אני יכול להתקדם בחיי בתחושת ביטחון וסגירות. לסיכום, אני ממליץ בלב שלם על שי מויאל כעורך דין גירושין. מומחיותו המשפטית, המקצועיות והדאגה האמיתית ללקוחותיו הופכים אותו לבחירה יוצאת דופן עבור כל מי שזקוק לייצוג דיני משפחה. בכנות, רפאל אבירם
    ליהי שרמן
    ליהי שרמן
    2023-07-25
    בעקבות מעבר דירה הייתי זקוקה באופן מיידי להצהרת עורך דין על שינוי כתובת שאוכל לדאוג לשיבוץ בגן אחר. שי הבין את הדחיפות ומצא זמן לסייע לי בחיוך, שירותיות, אדיבות ומקצועיות רבה. ממליצה בחום!
    n9cho_99
    n9cho_99
    2019-09-10
    הם עורכים את הדין

    לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לייעוץ לחץ לכאן
      1
      Scan the code
      היי, כאן עו"ד ישי מויאל מומחה לענייני משפחה וגירושין.
      במה אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן