לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ייפוי כח מתמשך

    משרד עורכי דין ישי מויאל – עורך דין ייפוי כח מתמשך

    ככל שאדם מתבגר ונכנס אל תוך הגיל השלישי, כך הוא מתחיל לחשוב על הסוף, כיצד  הוא ייראה וחושב מה עליו לעשות כדי שהתקופה האחרונה של חייו תעבור בצורה הטובה ביותר שניתן, ושלו יש מקסימום שליטה עליה. במקרים רבים כל עוד אדם מרגיש טוב הוא מעדיף לא לגעת באותם נושאים רגישים הקשורים לתקופה בה יתכן שיכולותיו הקוגניטיביות והפיזיות לא יספיקו לו כדי לחיות חיים עצמאיים והוא יצטרך שאנשים אחרים יטפלו בענייניו. כדי שעדיין תהיה לו שליטה על נושא זה כדאי לא לחכות לרגע האחרון ולתת בנוכחות עורך דין ייפוי כח מתמשך לאנשים בהם הוא מעוניין כמי שייקחו אחריות על ענייניו כשהוא לא יוכל לעשות זאת.

    עורך דין ייפוי כח מתמשך – רק עורך דין שהוסמך לכך על יד משרד המשפטים והאפוטרופוס הכללי

    כאשר מחפשים עורך דין ייפוי כוח מתמשך על מנת לערוך מסמך זה, חשוב קודם כל לוודא שאותו עורך דין אכן הוכשר והוסמך לכך. לא כל עורך דין יכול לעסוק בנושא ואפילו לא כל עורך דין לענייני משפחה. על עורך הדין לעבור הכשרה ממוקדת לנושא ולקבל הסמכה מטעם האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים ולא מאף גורם אחר. חשיבות ההכשרה וההסמכה היא רבה בגלל רגישות העניין. השימוש במסמך יהיה כאשר מייפה הכוח כבר לא יהיה מסוגל להורות לאנשים לעשות דברים עבורו ולא יהיה מסוגל לפקח ולהשגיח על הנעשה. .

    ייפוי כוח מתמשך ואפוטרופסות – מה ההבדל?

    כאמור, עורך דין ייפוי כח מתמשך עבר את ההכשרה הנדרשת לעסוק בעניין מטעם האפוטרופוס הכללי. הדבר מראה שגם המדינה מצאה לנכון למצוא דרך נוספת בה אדם יוכל לייפות את כוחו של אדם אחד או יותר בעתיד. הבדל משמעותי בין אפוטרופוס למיופה כוח מתמשך הוא שאפוטרופוס יכול להתמנות רק ע"י בית משפט. מיופה כוח מתמשך ממונה ע"י מייפה הכוח שיזדקק לשירותיו בעתיד באמצעות מסמך שייחתם אצל עורך דין. מעבר לכך, אפוטרופוס יכול להיות אחד בעוד שבייפוי כוח מתמשך אדם יכול להחליט על יותר ממיופה כוח אחד ויכול למנות מיופה כוח לכל תחום, למשל אחד שיתמקד בעניין הרפואי לעומת אחר שיעסוק בנושא כספים. מייפה הכוח יכול להשאיר הנחיות מפורטות כיצד לנהל את ענייניו בעתיד ומיופה הכוח יצטרך לפעול על פיהן.

    עו"ד ישי מויאל הוא עורך דין לענייני משפחה, מגשר וגם עורך דין מוסמך לייפוי כוח מתמשך. הוא מטפל בכל לקוח במקצועיות רבה וברגישות. מוזמנים ליצור קשר.

    לקוחות מספרים על השירות שלי

    כוכבית שטיינברג
    כוכבית שטיינברג
    2023-07-26
    עורך דין לגירושין משכמו ומעלה. שרותי ומקצועי ברמה גבוהה ממליצה בחום
    Rafi Aviram
    Rafi Aviram
    2023-07-25
    אני רוצה להמליץ ​​בחום על שי מויאל כעורך דין גירושין. לאורך תהליך הגירושין שלי, שי הפגין מקצועיות יוצאת דופן, מסירות ומומחיות שתרמו רבות לפתרון מוצלח. מהייעוץ הראשוני שלנו, התרשמתי מהיכולת של שי להקשיב בתשומת לב לחששות שלי ולתת הדרכה מחושבת. הוא הפגין הבנה עמוקה של המורכבות הכרוכה בתיקי גירושין והציע פתרונות מותאמים אישית שמתאימים למצב הספציפי שלי. לאורך כל ההליך המשפטי, שי תמיד היה נגיש ונגיש, והשיב מיד לכל שאלה או פניה שהיו לי. כישורי התקשורת והנכונות שלו להסביר עניינים משפטיים בצורה ברורה ומובנת היו יקרי ערך עבורי, במיוחד בתקופה כל כך מאתגרת. מומחיותו המשפטית של שי באה לידי ביטוי בגישתו האסטרטגית לטיפול בתיק שלי. הוא ניווט את נבכי דיני הגירושין בביטחון ובמיומנות, והבטיח שהזכויות והאינטרסים שלי יהיו מוגנים בכל שלב של הדרך. תשומת הלב שלו לפרטים והיסודיות בהכנת תיעוד וראיות היו מרשימות. יתרה מכך, האופי החמלה והאמפתי של שי סיפק לי את התמיכה שהייתי צריך בתקופה תובענית רגשית. הוא הראה אכפתיות אמיתית לרווחתי והרגיע אותי ללא הרף שהוא מחויב להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורי ועבור משפחתי. בזכות המסירות והעבודה הקשה של שי, הגירושים שלי הושלמו בצורה חלקה, וכעת אני יכול להתקדם בחיי בתחושת ביטחון וסגירות. לסיכום, אני ממליץ בלב שלם על שי מויאל כעורך דין גירושין. מומחיותו המשפטית, המקצועיות והדאגה האמיתית ללקוחותיו הופכים אותו לבחירה יוצאת דופן עבור כל מי שזקוק לייצוג דיני משפחה. בכנות, רפאל אבירם
    ליהי שרמן
    ליהי שרמן
    2023-07-25
    בעקבות מעבר דירה הייתי זקוקה באופן מיידי להצהרת עורך דין על שינוי כתובת שאוכל לדאוג לשיבוץ בגן אחר. שי הבין את הדחיפות ומצא זמן לסייע לי בחיוך, שירותיות, אדיבות ומקצועיות רבה. ממליצה בחום!
    n9cho_99
    n9cho_99
    2019-09-10
    הם עורכים את הדין

    לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לייעוץ לחץ לכאן
      1
      Scan the code
      היי, כאן עו"ד ישי מויאל מומחה לענייני משפחה וגירושין.
      במה אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן