לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לדיני משפחה

    עורך דין לדיני משפחה – משרד עורכי דין ישי מויאל

    בתוך המשפחה יכולים לצוץ לא מעט עניינים הדורשים טיפול משפטי מקצועי, עד כמה שמשפחה נראית מסגרת הרחוקה מהרשמיות של תחום המשפט. לאורך חיי משפחה, אפילו כבר מהרגע שבני זוג מחליטים  לקשור את חייהם ולבנות בית ומשפחה התייעצות עם עורך דין לדיני משפחה היא רלוונטית. למרות הקשר הטוב, ואולי דווקא בשל כך, כדאי לערוך הסכם ממון עם עורך דין לדיני משפחה המתמחה בכך. במיוחד אם כל אחד מבני הזוג צבר רכוש בתור יחיד ורוצה שהוא יישאר בבעלותו במקרה של פרידה, כדאי לערוך את הדברים בצורה מסודרת וברורה. הדבר חוסך עניינים לטפל בהם במקרה של גירושין.

    לפרק את החבילה עם עורך דין לדיני משפחה בעל ניסיון

    כאמור, הסכם ממון מטרתו להגיע להסכם גירושין בקלות רבה יותר. זאת בגלל המורכבות הרבה שישנה בהליך גירושין, במיוחד כשישנם ילדים. במסגרת הסכם גירושין יש להגיע להסכמה לגבי משמורת והסדרי שהיה, מזונות וחלוקת הרכוש. חשוב לעבוד עם עורך דין לדיני משפחה בעל ניסיון רב. היום ישנו משקל רב יותר לא רק לתוצאה הסופית אלא גם בדרך בה הדברים נעשים. לכן, זוגות רבים פונים להליך גישור ומעדיפים לבנות את הסכם הגירושין יחד בהליך זה ולא בבית המשפט. גם את הגישור צריך להוביל עורך דין לדיני משפחה המומחה בטיפול בגירושין הן כעורך דין בבית המשפט והן כמגשר.

    מעריכת צוואה ועד סכסוכי ירושה

    עורך דין לדיני משפחה המתמחה בדיני ירושה הוא הכתובת לפנות אליה בכל הנוגע לנושא הרגיש הזה. חלוקת עיזבון יכולה להתבצע על פי חוק הירושה או על פי צוואה. כדי שבבוא העת הדברים יתבצעו בהתאם לצוואה היא חייבת להיות ערוכה ומנוסחת היטב עם הקפדה על כל פרט. רק כך תקבל הצוואה תוקף משפטי. ניתן לערוך צוואה הדדית בין בני זוג, בכתב. עם הוצאת צו קיום צוואה עם מותו של המצווה יכולים לפרוץ סכסוכים בין יורשים עד כדי בקשה  לפסילת צוואה. עורך דין לדיני משפחה מטפל בכל הנוגע לצוואה וגם לחלוקת ירושה בהתאם לחוק הירושה כשלא הושארה צוואה.

    עו"ד ישי מויאל הוא עורך דין בעל ניסיון רב בדיני משפחה, מייצג לקוחות בבתי המשפט לענייני משפחה, בית הדין הרבני או מוביל הליך גישור, הכל בהתאם לרצון הלקוח. מוזמנים ליצור קשר.

    עורך דין לדיני משפחה

    עורך דין לענייני משפחה מחיר

    היום, כאשר זוגות רבים בוחרים לפרק את החבילה, והדבר קורה אצל למעלה משליש מהזוגות, יש ביקוש רב לעורכי דין לדיני משפחה וגם חיפוש רב של עורך דין לענייני משפחה מחיר. עורך דין העוסק בתחום המשפחה מציע מגוון רחב של שירותים כך שהמחיר תלוי גם בשירות הניתן, בנושא אליו הוא קשור, למורכבות השירות, האם הוא כולל מספר פעולות, ליווי שוטף, דיונים בבית המשפט או לחילופין סדרת מפגשים כפי שיש בהליך גישור. לכן, המידע אותו תמצאו בגוגל תחת עורך דין לענייני משפחה מחיר יהיה כללי מאוד ולא מדויק. מעבר לכך, מחיר הוא אמנם פרמטר לבחירת עורך דין אך לגמרי לא יחיד.

    עורך דין לענייני משפחה מחיר – עוד פרמטרים למחיר

    כשתחפשו עורך דין לענייני משפחה מחיר תקבלו ככל הנראה טווח רחב של מחירים. כפי שציינו הדבר נובע קודם כל מכך שעורך דין בתחום זה עוסק במספר נושאים, חלקם מורכבים יותר וחלקם פחות. גירושין למשל הוא נושא כבד הכולל בתוכו סוגים שונים של פעולות וגם תהליכים וליווי שוטף כך שהמחיר יהיה גבוה ביחס לשירותים ממוקדים יותר כמו עריכת צוואה או עריכת הסכם ממון. מעבר לכך, מחיר לנגזר גם מניסיונו של עורך הדין. חשוב לא להתפשר ולבחור עורך דין בעל ניסיון רןב במיוחד בנושא הרלוונטי. מעבר לכך בחרו את עורך הדין גם בהתאם לתחשה אישית, הבנה וכימיה ביניכם ומומלץ גם עורך דין מהאזור שלכם שיהיה נגיש וזמין.

    משפחה אחת, מגוון נושאים

    חיפוש של עורך דין לענייני משפחה מחיר יכול להיות במצבים שונים. עד כמה שעניינים משפטיים נראים לא קשורים למסגרת משפחתית חמה ואוהבת, הדברים במציאות שונים לגמרי. עורך דין משפחה הוא הכתובת למגוון מצבים שקורים במשפחה. הבולט והמוכר הוא גירושין אך ישנם מצבים רבים נוספים כמו עריכת צוואה או חלוקת ירושה (על פי צוואה או בהתאם לחוק הירושה) כשהנושא יכול גם להסתבך ויכולים להיווצר סכסוכים, רצון לפסילת הצוואה מצד אחד היורשים ועוד. נושא אחר הוא עריכת הסכם ממון שנעשית לרוב לפני הנישואין/ החלטה להקים בית משותף.

    עו"ד ישי מויאל הוא עורך דין לענייני משפחה בעל ניסיון רב הן בייצוג לקוחותיו בבית המשפט והן בגישור. .מתמחה בליווי הליך גירושין, עריכת הסכמי ממון וטיפול בצוואות וירושות. מוזמנים ליצור קשר.

    לקוחות מספרים על השירות שלי

    כוכבית שטיינברג
    כוכבית שטיינברג
    2023-07-26
    עורך דין לגירושין משכמו ומעלה. שרותי ומקצועי ברמה גבוהה ממליצה בחום
    Rafi Aviram
    Rafi Aviram
    2023-07-25
    אני רוצה להמליץ ​​בחום על שי מויאל כעורך דין גירושין. לאורך תהליך הגירושין שלי, שי הפגין מקצועיות יוצאת דופן, מסירות ומומחיות שתרמו רבות לפתרון מוצלח. מהייעוץ הראשוני שלנו, התרשמתי מהיכולת של שי להקשיב בתשומת לב לחששות שלי ולתת הדרכה מחושבת. הוא הפגין הבנה עמוקה של המורכבות הכרוכה בתיקי גירושין והציע פתרונות מותאמים אישית שמתאימים למצב הספציפי שלי. לאורך כל ההליך המשפטי, שי תמיד היה נגיש ונגיש, והשיב מיד לכל שאלה או פניה שהיו לי. כישורי התקשורת והנכונות שלו להסביר עניינים משפטיים בצורה ברורה ומובנת היו יקרי ערך עבורי, במיוחד בתקופה כל כך מאתגרת. מומחיותו המשפטית של שי באה לידי ביטוי בגישתו האסטרטגית לטיפול בתיק שלי. הוא ניווט את נבכי דיני הגירושין בביטחון ובמיומנות, והבטיח שהזכויות והאינטרסים שלי יהיו מוגנים בכל שלב של הדרך. תשומת הלב שלו לפרטים והיסודיות בהכנת תיעוד וראיות היו מרשימות. יתרה מכך, האופי החמלה והאמפתי של שי סיפק לי את התמיכה שהייתי צריך בתקופה תובענית רגשית. הוא הראה אכפתיות אמיתית לרווחתי והרגיע אותי ללא הרף שהוא מחויב להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורי ועבור משפחתי. בזכות המסירות והעבודה הקשה של שי, הגירושים שלי הושלמו בצורה חלקה, וכעת אני יכול להתקדם בחיי בתחושת ביטחון וסגירות. לסיכום, אני ממליץ בלב שלם על שי מויאל כעורך דין גירושין. מומחיותו המשפטית, המקצועיות והדאגה האמיתית ללקוחותיו הופכים אותו לבחירה יוצאת דופן עבור כל מי שזקוק לייצוג דיני משפחה. בכנות, רפאל אבירם
    ליהי שרמן
    ליהי שרמן
    2023-07-25
    בעקבות מעבר דירה הייתי זקוקה באופן מיידי להצהרת עורך דין על שינוי כתובת שאוכל לדאוג לשיבוץ בגן אחר. שי הבין את הדחיפות ומצא זמן לסייע לי בחיוך, שירותיות, אדיבות ומקצועיות רבה. ממליצה בחום!
    n9cho_99
    n9cho_99
    2019-09-10
    הם עורכים את הדין

    לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לייעוץ לחץ לכאן
      1
      Scan the code
      היי, כאן עו"ד ישי מויאל מומחה לענייני משפחה וגירושין.
      במה אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן